1. Returul produsului la livrare
Va rugam sa verificati starea coletului in momentul livrarii si sa va asigurati ca nu prezinta anomalii cu privire la ambalaj (deteriorat, deschis, urme de umezeala etc.) sau la continut (produs lipsa sau deteriorat).
In cazul daunelor vizibile ale coletului, aveti dreptul de a refuza primirea si plata acestuia. In acest caz, va rugam sa precizati reprezentantului firmei de curierat motivul refuzului si sa il exprimati in scris pe AWB, in prezenta acestuia.
Va rugam ca orice reclamatie referitoare la integritatea coletului sa o transmiteti in maxim 24 de ore de la momentul livrarii la adresa de email retur@fabricaluimoscraciun.ro. Aveti posibilitatea de a opta pentru inlocuirea produsului cu deficiente de livrare sau puteti solicita returnarea contravalorii produsului.
Reclamatiile ulterioare privind astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
2. Returul produsului in 20 de zile
Conform OUG 34/2014 (https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf), aveti intotdeauna dreptul de a returna produsul comandat in termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrarii, fara sa fie necesara justificarea deciziei dumneavoastra. Aceasta perioada de reflectie nu se aplica produselor fabricate la comanda sau personalizate. Argcoms SCM va ofera o extindere a acestei perioade de reflectie la 20 de zile.
Cheltuielile pentru returnarea produsului vor fi suportate de catre cumparator.
Pentru ca livrarea produsului sa se desfasoare in conditii optime, va rugam sa utiizati doar serviciile companiilor de curierat rapid cu livrare door-to-door.
3. Procedura de retur
Daca doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati pasii de mai jos:
Va informam ca nerespectarea oricarui pas din cei enumerati mai sus duce la imposibilitatea acceptarii returului.
4. Solutionarea retururilor
Dupa receptionarea produsului returnat, acesta va fi supus unei expertize pentru a evalua daca acesta se afla in aceleasi conditii in care a fost trimis catre dumneavoastra.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
In cazul in care, in urma expertizei efectuate, se constata ca produsul sau ambalajul original prezinta urme de folosire sau deteriorare, sau ca elementele de securitate si protectie (etichete, sigilii, folii) au fost deteriorate sau inlaturate, total sau partial, returnarea produsului nu este acceptata. In aceasta situatie, va vom comunica in scris rezultatul expertizei, produsul urmand sa fie transmis catre dumneavostra, in termen de 1 pana la 4 zile lucratoare.
In cazul in care, in urma expertizei, se constata ca produsul a fost receptionat in conditii optime, rambursarea contravalorii produsului si a eventualelor taxe de expediere platite la efectuarea comenzii se va face in cel mult 14 zile de la retur, in contul bancar in RON indicat de dumneavoastra.
Pentru orice informatii suplimentare privind returul, va rugam nu ezitati sa ne contactati la adresa de email retur@fabricaluimoscraciun.ro.